PR články

PR články

Chcete propagovať svoju firmu, e-shop alebo produkty?

Ak premýšľate nad propagáciou vašej firmy, e-shopu alebo produktu prostredníctvom zaujímavého PR článku z oblasti architektúry, bývania, realít, stavebníctva alebo záhrad, tak vám ho po splnení všetkých podmienok radi uverejníme.

Ponúkame zverejňovanie PR článkov a tlačových správ za bezkonkurenčné ceny.

1 x reklamný PR - článok
108
bez DPH
1 x PR článok
Nadpis max. 80znakov text minimálna dĺžka 1NS maximálna dĺžka 2NS
Maximálne 3 odkazy v texte
Textové a obrazové podklady dodá objednávateľ
Umiestenie v ľubovolnej kategórií
Jedná sa o trvalé časovo neobmedzené zverejnenie PR článku
Objednať
2 x reklamný PR - článok
189
bez DPH
2 x PR článok
Nadpis max. 80znakov text minimálna dĺžka 1NS maximálna dĺžka 2NS
Maximálne 3 odkazy v texte
Textové a obrazové podklady dodá objednávateľ
Umiestenie v ľubovolnej kategórií
Jedná sa o trvalé časovo neobmedzené zverejnenie PR článku
Objednať
5 x reklamný PR - článok
398
bez DPH
5 x PR článok
Nadpis max. 80znakov text minimálna dĺžka 1NS maximálna dĺžka 2NS
Maximálne 3 odkazy v texte
Textové a obrazové podklady dodá objednávateľ
Umiestenie v ľubovolnej kategórií
Jedná sa o trvalé časovo neobmedzené zverejnenie PR článku
Objednať
10 x reklamný PR - článok
689
bez DPH
10 x PR článok
Nadpis max. 80znakov text minimálna dĺžka 1NS maximálna dĺžka 2NS
Maximálne 3 odkazy v texte
Textové a obrazové podklady dodá objednávateľ
Umiestenie v ľubovolnej kategórií
Jedná sa o trvalé časovo neobmedzené zverejnenie PR článku
Objednať
 
 

Zmyslom PR článku je zasiahnúť čitateľa, zmeniť jeho povedomie a myslenie o danej službe, tovare alebo produkte. PR články rovnako slúžia na posilnenie brandu, zlepšujú propagáciu konkrétnej služby alebo výrobku a sú využívanou formou tzv. link-buildingu.

pekne byvanie

PR články zohrávajú kľúčovú úlohu pri organickom zlepšovaní pozícii propagovanej internetovej stránky vo vyhľadávačoch. V PR článku sú umiestňované spätné odkazy, ktoré zvyšujú autoritatívnosť a tzv. domain a URL rating propagovanej internetovej stránky, čo v konečnom dôsledku vedie k zvýšeniu konverzií na danom webe.

PR článok, ktorý má byť publikovaný na portály Štýlové Bývanie musí mať zmysluplný obsah, nesmie sa jednať o článok, ktorý by bol skopírovaný, to platí, aj pre vybrané časti článku, musí mať konkrétneho autora, nesmie byť publikovaný na iných weboch a mal by mať náležitú výpovednú hodnotu.

Pokiaľ nemáte čas vytvoriť kvalitný PR článok, resp. prezentáciu vašej firmy, e-shopu alebo produktu, neváhajte nás kontaktovať! Radi vám kvalitný PR článok napíšeme!

V prípade záujmu o propagovanie formou reklamy, PR článku alebo iných foriem propagácie, nás neváhajte kontaktovať na emailovej adrese info@stylovebyvanie.sk.

PR články – Reklama